El mural antic del nostre projecte. |
El nostre projecte
avança, per fi, en una direcció clara. Els nens han fet moltes coses com
explicar quines coses hi ha al museu que els va tocar preparar a casa, dels 11
que tenim, arribar a la conclusió de quin museu està més a prop i més enfora
mitjançant treball en grup mitjà amb dues maneres diferents per mesurar, una
per grup, escollides per votació de les idees aportades per ells de com fer-ho,
votar a quin volen anar a la fi, etc... Moltes passes que hem anat recollint i
documentat entre la tutora i jo, i dels qual vaig col·laborar en l’elaboració
del plafó d’informació que recull el que s’ha fet, escollint fots, recordant l’ordre,
debatin entre les dues la reorganització de la paret del projecte, que ja no
ens cabia i van haver de reestructurar així com reduir la informació antiga.
En
va agradar el fet de que la tutora hagi compartit aquest moment, m’ha fet
sentir més part del projecte, i recordar que els espais no són estàtics, canvien
i es remodelen segons les necessitats.
Els nens també van
apreciar el canvi. Pot ser hagués estat bé posar la documentació amb els
infants, amb la seva ajuda i opinió. He de dir que ells sí van decidir la
distribució de i col·locació dels materials a la classe, a poc a poc, però jo
ja vaig arribar a l’escola quan aquest moment ja va passar.
Pot ser una bona
proposta per a documentar i exposar següents passes del nostre projecte, ja que,
com he pogut experimentar, quan ho fas tu mateix, el sents més teu encara: quan
vaig a arribar a l’escola, ja havia informació exposada sobre el que anaven
fent del projecte, però fins que no ho vaig a reorganitzar jo, no ho vaig
sentir tan meu.
No hay comentarios:
Publicar un comentario